Start Samenwerking DJ Corolla

22-08-2010 00:02

Op zondag 22 augustus Zijn DJ Jopie en DJ Corolla een samenwerking begonnen.

voor meer info over DJ Corolla zie hieronder

Mijn naam is Pim en ik ben al ruim 6 jaar actief in de AV branche.

Het is allemaal ontstaan in de periode dat ik werkzaam was in de Efteling.

Ik werkte vaak met feesten en partijen waar hele zalen waren ingehuurd met veel av apparatuur.

Toen kwam ik op het idee om Dj te worden en begon ik te draaien binnen de familie.

Inmiddels is het mijn grootte hobby geworden naast mijn reguliere werk en doe ik

veel in de verhuur en het organiseren van vele soorten feesten.

Ook doen we belangeloos mee bij de kidsday die jaarlijks

evenementen organiseren voor langdurige zieke kinderen.

Omdat het bij mij soms druk is ben ik terecht gekomen bij DJ Jopie en zijn we

begonnen met een nieuwe samenwerking.

 

Voor meer informatie kunt u altijd terecht bij DJ Jopie of op mijn website:

(klik op foto om naar de website te gaan)